
- zarejestrowanej działalności gospodarczej lub gotowości do jej prowadzenia,
- dysponowaniem lokalem (własnym lub wynajętym),
- zapewnienie podstawowego wyposażenia biurka, komputera (w zał. wykaz minimalnych parametrów) , Internetu, drukarki, czytnika kodów kreskowych.
- szkolenia,
- opragramowanie,
- sprzęt eksploatacyjny, np. waga do listów i paczek, datownik, druki i materiały niezbędne do realizacji usług pocztowych,
- elementy wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej (szyld z logo, semafor),
- stałe wynagrodzeie, a w przypadku wypracowania przychodów powyżej określonej kwoty atrakcyjną prowizję uzależnioną od sprzedaży.
Wynagrodzenie Agenta pocztowego w zależności od zakresu wykonywanych usług, czasu pracy agencji (wymiar może być już od 4 godzin od poniedziałku do piątku) oraz innych uwarunkowań, może występować w formie kwoty gwarantowanej lub prowizji. Poczta Polska S.A. gwarantuje Agentowi pocztowemu stałą kwotę miesięcznego wynagrodzenia.
Przed rozpoczęciem działalności agencyjnej Poczta Polska S.A. organizuje i przeprowadza dla Agenta pocztowego i/lub osób przez niego upoważnionych szkolenie przygotowawcze. Agenci pocztowi zawsze mogą liczyć na wsparcie oraz pomoc pracowników Poczty Polskiej S.A. wyznaczonych do współpracy z Agentem pocztowym.
Kontakt:
tel. kom. : 504703301
tal. stacjonarny : 77 40 22 888
e-mail: katarzyna.cmok@poczta-polska.pl
Adres jednostki:
ul. Krakowska 46, 45-076 Opole